02222, г. Киев,
проспект Маяковского 15
Схема проїзду
E-mail: office@key.kiev.ua

центр ремонта ключей автомобилей и электроники

Чому ми
  • Автоключи за 30 хвилин
  • Ціна на 30-50% дешевше ніж у дилера
  • 100% якість роботи
  • Цілий РІК гарантії

Коригування пробігу

Коригування пробігу – послуга, що має попит у багатьох автомобілістів. Вона часто є складовою передпродажної підготовки вживаного авто або передує техогляду. Багато сучасних автомобілів оснащені електронними одометрами, що ускладнює скручування пробігу. Але для фахівців компанії Key.kiev корекція показань одометрів будь-якого типу не становить складності. Ми допоможемо скоригувати пробіг незалежно від марки, моделі, року випуску вашого авто.

Коли необхідне коригування показань одометра

Коригування показань одометра найчастіше здійснюється у бік зменшення, таку процедуру ще називають скручуванням пробігу. До неї вдаються з різних причин:

  • для «омолодження» транспортного засобу перед продажем з метою підвищення його вартості. Якщо авто дбайливо експлуатували, своєчасно проводили профілактичне обслуговування, навіть при солідному пробігу зношування може бути незначним;
  • якщо з моменту останнього техогляду пройдено більше кілометрів, аніж передбачено нормами. Щоб уникнути штрафних санкцій, без проблем пройти техогляд, показання одометра зменшують до нормативних значень.

Збільшення показань, або намотування пробігу, теж має попит. Найчастіше до неї вдаються водії, які керують службовим транспортом у таких ситуаціях:

  • для підприємства діють занижені норми витрати палива, розраховані для ідеальних умов;
  • одометр показує пробіг на 5–10% менше фактичного («хвороба» старих авто з механічним одометром).

Якщо збільшити покази одометра, збільшиться (за документами) і сумарна витрата палива, не доведеться компенсувати його перевитрату зі своєї кишені. Ще підмотування одометра у бік збільшення має попит у перекупників, яким попередній власник продав авто напередодні проходження планового техогляду. Щоб у потенційних покупців склалося враження, ніби техогляд пройдено нещодавно, пробіг підкручують уперед.

Підмотування одометра в обидві сторони має попит у таких ситуаціях:

  • при заміні несправної, пошкодженої панелі приладів на зняту з авто з пробігом. Показання на ній у цьому випадку відповідатимуть пробігу автомобіля-донора, їх потрібно відкоригувати;
  • після заміни двигуна, щоб показання одометра відповідали ресурсу нового силового агрегату;
  • для корекції похибок, що виникають внаслідок експлуатації авто зі зношеними, погано накачаними шинами, колесами нестандартного розміру.

Способи коригування показань спідометра

Коли говорять про коригування показань спідометра (приладу вимірювання швидкості руху), мають на увазі одометр (лічильник пробігу). Це пояснюється тим, що обидва прилади пов’язані з датчиком швидкості та конструктивно об’єднані в один блок, який прийнято називати блоком спідометра. Спідометр та одометр можуть бути механічними, електромеханічними та електронними. Методика корекції показань залежить від типу приладу, країни виробництва, року випуску авто.

У автомобілях українського, російського, китайського виробництва, а також у бюджетних європейських авто, випущених на початку нульових, підмотати пробіг простіше. Для дорогих іномарок останніх років, «нафаршированих» розумною електронікою, потрібна складніша процедура. Це пов’язано з тим, що в авто з сучасним електронним одометром інформація про пробіг записується в пам’ять безлічі модулів, і якщо не відкоригувати пам’ять кожного, через деякий час вилізуть старі дані.

Коригування показань механічного спідометра (одометра)

У механічних приладах пристрій індикації за допомогою тросика та редуктора з величезним передатним числом з’єднані з вихідним валом КПП. При його обертанні обертаються і диски, на які нанесені цифри, але значно повільніше. Підмотування або скручування механічних одометрів зводиться до того, що приводний тросик від’єднують від вихідного валу КПП і приєднують до приводу дриля або просто до електромоторчика. Якщо лічильник потрібно відмотати назад, двигун вмикають в режимі реверсу, вперед – у звичайному. Коли на табло з’являються бажані цифри, двигун вимикають, перекидають тросик на місце. Це найпростіша, але досить тривала процедура. Її зазвичай виконують своїми руками, а професіонали вдаються до складнішого, але й швидшого методу, для якого потрібен демонтаж одометра.

Послідовність дій:

  • розібрати панель приладів, витягнути блок одометра;
  • послабити кріплення лічильника, щоб диски вільно оберталися;
  • за допомогою викрутки провернути кожен диск з таким розрахунком, щоб у віконці було видно необхідні цифри;
  • здійснити зворотне збирання, обов’язково перевірити роботу одометра.

Дана методика застосовується як до звичайних механічних одометрів, які в наші дні практично не зустрічаються, так і до гібридних електромеханічних. Це більш досконалі прилади з незначною похибкою, в них тросик замінили на невеликий моторчик, який приймає імпульси від датчика швидкості, змушує обертатися редуктор і диски лічильника. Спеціального обладнання, програмного забезпечення для корекції показань механічних та електромеханічних одометрів цим способом не потрібно, але робота досить тонка, є ризик пошкодити механізм, залишити подряпини та інші сліди втручання. Тому краще довірити підмотування професіоналам.

Коригування показань електронного одометра

  • Корекція електронного одометра здійснюється за іншим принципом та вимагає застосування програматора або комп’ютера, ноутбука зі спеціальним ПЗ. Електронні одометри – це цифрові пристрої, обороти валу коробки або колеса зчитує датчик і передає інформацію в ЕБК. Блок перетворює дані про пробіг у цифри, які виводяться на рідкокристалічний дисплей, як правило, з TFT матрицею.
  • Дисків, що обертаються, з цифрами, які можна прокрутити вперед або назад, тут немає. Для корекції показань потрібне втручання на програмному рівні, прописування нових даних та видалення старих з пам’яті ЕБК та інших електронних модулів автомобіля. Кількість модулів, у пам’яті яких зберігаються відповідні відомості, у різних моделях авто варіюється від 3–4 до 7–8. Тільки досвідчені професіонали знають усі нюанси корекції пробігу у кожній із сучасних іномарок. 

У залежності від моделі автомобіля корекція показань електронного одометра може здійснюватися такими способами:

  • одометр демонтується, приєднується до комп’ютера (ноутбука), дані коригуються за допомогою спеціальної програми;
  • програматор за допомогою OBD-кабелю приєднується до діагностичного роз’єму, демонтаж одометра не потрібен. Дані про пробіг зчитуються з основного сховища та всіх резервних модулів, стираються, прописуються нові;
  • у найскладніших випадках необхідний демонтаж ЕБК, випаювання та заміна мікросхеми пам’яті.

Ціни на коригування пробігу

Ціна коригування показань одометра залежить від методики, яка підбирається відповідно до типу приладу, моделі авто. Для електронних одометрів має значення кількість резервних точок зберігання даних. Якщо для корекції пробігу необхідно зняти панель приладів, ці роботи оплачуються окремо.

Вид одометра Ціна
Механічний спідометр від 300 грн
Електронний спідометр від 300 грн
TFT спідометр від 600 грн

 

Остаточна ціна визначається на місці та узгоджується із замовником до початку робіт.

Переваги коригування пробігу в Key.kiev.ua

Якщо вам потрібно змінити показання одометра, звертайтесь до центру виготовлення автомобільних ключів KEY.kiev. Наші фахівці володіють різними методами корекції пробігу і в кожному випадку підберуть оптимальний спосіб:

  • обслуговуємо різні марки та моделі авто;
  • роботи виконуються охайно та грамотно, сліди втручання неможливо виявити ні візуально, ні у процесі комп’ютерної діагностики;
  • ціни доступні та обґрунтовані;
  • гарантовано конфіденційність;
  • працюємо оперативно, дотримуємося термінів.

Також у нас можна виготовити автомобільні ключі різного типу, перепрошити імобілайзер, відремонтувати замок запалювання. Щоб отримати консультацію, дізнатися орієнтовні ціни на послуги, замовити коригування пробігу, скористайтесь формою зворотного зв’язку або зателефонуйте нам.